Live互動英語(互動光碟版) 9月號/2012 第137期買到賺到

網友評鑑5顆星,站長最近閱讀過 感覺很實用 在此推薦給您


博客來語言學習-英文分類網友最愛書籍


購買[Live互動英語(互動光碟版) 9月號/2012 第137期]絕對物超所值
點圖即可看詳細介紹

內容簡介 What’s Your Hobby?
Several students are getting to know each other during a break between classes.
A= Aaron    B= Bill    C= Claire    D= Donna
 A: So, Bill, what do you do in your free time?
 B: Well, I don’t usually have much free time, but when I do, I like to play basketball with my friends. Do you like sports?
 A: Not really. I prefer indoor hobbies.
 C: (To Aaron) What are your interests?
 A: I collect Japanese comic books, and I enjoy playing video games.
 C: Those both sound interesting, but it’s good to get outside, too. Have you ever hiked?
 A: I tried that once, but it was really tiring. I would rather spend my spare time doing something more relaxing.
 B: You’re pretty quiet, Donna. Do you have any hobbies?
 D: I spend a lot of time on the computer, but I’d like to learn how to play tennis.
 B: Well, I like everything to do with sports, so I would be happy to play tennis with you sometime.
 D: Is that a hobby of yours?
 B: No, but I’m willing to learn and practice with you. 
 C: (To Aaron) I’ve never enjoyed video games, but I’ve always wanted to read some good comic books. Maybe you could recommend some to me.
A:  Sure! I’d be happy to lend you a few comics if you’re interested.
幾個學生在下課休息時間聊天增進對彼此了的解。
艾隆:喂,比爾你空閒時都在做什麼?
比爾:這個嘛,我通常沒多少空閒時間,但是我有空時喜歡和朋友打籃球。你喜歡運動嗎?
艾隆:不怎麼喜歡。我比較喜歡室內的嗜好。
克萊兒:(對艾隆說)你的興趣是什麼?
艾隆:我收集日本漫畫書,我也喜歡玩電動遊戲。
克萊兒:那兩個聽起來都很有趣,但是出去走走也很不錯。你有爬過山嗎?
艾隆:我試過一次,但那實在很累人。我寧可把空閒時間花在比較輕鬆的事。
比爾:唐娜,妳很安靜耶。妳有什麼嗜好嗎?
唐娜:我花很多時間在電腦上,但是我想要學打網球。
比爾:嗯,我喜歡一切跟運動有關的事物,所以我很樂意改天跟妳去打網球。
唐娜:那是你的嗜好之一嗎?
比爾:不是,但我樂意跟妳去學和練習。
克萊兒:(對艾隆說)我從來都沒喜歡過電動遊戲,但我一直想要看一些好的漫畫書。也許你可以推薦一些給我看。
艾隆:當然囉!如果妳有興趣,我很樂意借妳一些漫畫。
...繼續閱讀

定價:220 優惠價:95209
Live互動英語(互動光碟版) 9月號/2012 第137期

本類書籍銷售 Top 5
  • 星秀偶像 火星潮 謝博安-小天王全紀錄
  • 小日子享生活誌 7月號/2013 第15期
  • Bark音痴路 7月號/2013 第1期
  • FG美妝 7月號/2013 第28期
  • Shopping Design 7月號/2013 第56期


  • arrow
    arrow
      全站熱搜
      創作者介紹
      創作者 medicine20 的頭像
      medicine20

      中文雜誌館的部落格

      medicine20 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()